Звернення до відвідувань цього сайту

Жоден аспект маркетингу не є більш важливим, ніж якісний веб-сайт, вхідні двері вашої організації. «Хороший» веб-сайт недостатньо хороший, щоб прорватися і перетворити користувачів на зацікавлених клієнтів та послів бренду. Що вам дійсно потрібно, так це чудовий веб-сайт.
Під час створення будь-якого сайту або інтернет-магазину можуть виникати різноманітні помилки. Розробник сайту завжди ретельно тестує всі сторінки на наявність друкарських помилок, непрацюючих посилань, перевіряє швидкість завантаження і т.п. .
Якщо Ви знайшли будь-яку помилку або Вам щось не сподобалося в цьому сайті - будемо дуже вдячні, якщо знайдете час повідомити нам про це. Ви можете написати нам листа за формою зі сторінки нашого сайту або зателефонувати за вказаними там телефонами.
Адреса нашого сайту web-master.dp.ua.
Що важливо при створенні будь-якого сайту

1. Добре спроектований та функціональний сайт
Ваш сайт дзеркально відображає вашу компанію, ваші продукти, ваші послуги та, зрештою, ваш бренд. Тому важливо, щоб він був візуально привабливим, відточеним та професійним. Дозвольте порожньому простору, незахаращеним макетам з якісними фотографіями та графікою виглядати чудово.
Не менш важливо, щоб сайт працював швидко, правильно та як очікувалося. Створюйте веб-сторінки відповідно до стандартів веб-сайтів, ретельно перевіряйте та регулярно тестуйте на наявність проблем зі швидкістю чи функціональністю. Зробіть його доступним. Кожна сторінка завжди має бути швидкою та функціональною, тому що будь-яка з них може стати першим чи єдиним враженням потенційного клієнта. Зламані, повільні або погано збудовані області сторінок залишать відвідувачів сайту розчарованими і змусять їх піти до конкурентів.
2. Легкість використання сайту
Відвідувачі сайту завжди поспішають. Не змушуйте їх посилено працювати у пошуку потрібної інформації. Мета, до якої потрібно прагнути при розробці сайту полягає в тому, щоб допомогти відвідувачам легко його використовувати, розуміти і залишатися якомога довше на вашому сайті. для цього створюйте очевидну, логічну навігацію (меню) із чіткою ієрархією. Використовуйте послідовні макети та візуальні підказки для функціональності на всьому сайті.
Допоможіть користувачам швидко виконати свої завдання за допомогою функціоналу на сайті та утримуйте їх інтерес, пропонуючи пов'язаний контент та мінімізуючи безвихідь.
3. Оптимізація сайту для мобільних пристроїв
Сьогодні немає жодних виправдань, ваш сайт має чудово виглядати і добре працювати на будь-якій платформі. Зростання числа мобільних та планшетних пристроїв не сповільнюється, і ви просто не знаєте, що використовуватиме ваш наступний відвідувач. Оптимізація для мобільних пристроїв покращить як досвід ваших відвідувачів, так і ваші рейтинги.

4. Використовуйте для сайту свіжий, якісний текст
Будьте лаконічні, цікаві та нові. При створенні сторінок сайту використовуйте мову, зрозумілу вашій аудиторії — уникайте жаргону, корпоративного жаргону та абревіатур. Поясніть своє «чому». У відвідувачів коротка тривалість концентрації уваги: правильно пишіть, будьте точні, будьте актуальні та регулярно оновлюйтесь. Блоги та оновлення — чудові способи додати на сайт свіжий контент, який змушує відвідувачів повертатися та допомагає стратегії успіху. Так, підтримка новизни потребує деяких інвестицій. Ні, без цього не обійтись.
5. Легкодоступні контакти та розташування
Ваша аудиторія не переслідуватиме вас. Зробіть так, щоб було легко взаємодіяти, пропонуйте кілька точок контакту: телефон, електронну пошту, соціальні мережі та, можливо, просту у використанні контактну форму. Карта Google – це бонус. Перш за все, переконайтеся, що ця інформація доступна на сторінці контактів, яку легко знайти, якщо не на кожній сторінці вашого сайту.
6. Під час розробки сайту використовуйте чіткі заклики до дії
Створюйте сайт таким чином, щоб відвідувач, читаючи ваші тексти, змушений був рухатися туди, куди вам потрібно. Якщо ваш сайт нічого не просить у відвідувачів, вони, безперечно, нічого не зроблять. Якою є мета вашого сайту? Чи ця мета зрозуміла його відвідувачам? Навіть інформаційні сайти хочуть, щоб відвідувачі читали та ділилися статтями, стежили за компанією у соціальних мережах, завантажували набори інструментів, підписувалися на розсилки чи дізнавалися більше про організацію. Увімкніть питання на кожній сторінці.